KUIDAS OSTA – OSTU- JA MÜÜGITINGIMUSED

Teenust pakub MTÜ Eesti Erinoorsootöö Ühing noOR, reg nr 80206572.
MTÜ Eesti Erinoorsootöö Ühing noOR on isikuandmete vastutav töötleja.
Makseid võetakse vastu eurodes. Makseviisideks on pangaülekanne.
Kui sa ei ole oma pakki kätte saanud siis palun kirjuta meile info@erinoor.ee või helista tel +372 55 12 112 (E-R 9-17).
MTÜ Eesti Erinoorsootöö Ühing noOR e-pood asub aadressil Endla 59, ruum 207, Tallinn. Kohtumiseks lepi eelnevat aeg kokku.

Meie e-poest ostmine on lihtne ja mugav:

  1. Esmalt valige välja tooted ja lisage need ostukorvi.
  2. Vormistage tellimus. Lisage kindlasti oma kontaktandmed.
  3. Peale tellimuse esitamist saad vastava teate enda poolt sisestatud e-posti aadressile. E-kirjast leiad juhised, millisele arveldusarvele ülekanne teha. Lisa makse selgitusse e-kirjas olev tellimuse number. Sinu tellimus täidetakse siis, kui sinu makse on edukalt jõudnud Erinoore arvelduskontole.

Teenust pakub MTÜ Eesti Erinoorsootöö Ühing noOR, reg nr 80206572. Makseid võtame vastu ülekandega. Makseid võetakse vastu eurodes.

 

Ostukorvi koostamine
Kõigepealt valige välja Teile meeldivad ja vajalikud tooted ning lisage need ostukorvi. Toodete ostukorvi lisamine ei kohusta Teid veel neid ostma. Oma ostukorvi sisu saate vabalt muuta. Et näha tooteid, mida olete lisanud oma ostukorvi, valige link ‘Vaata ostukorvi’.

 

Tellimuse vormistamine
Palun sisestage tellimusvormi väljadele oma kontaktandmed. Ostu eest on Teil võimalik tasuda kohe pärast tellimuse vormistamist internetipangas. Kaup pannakse teele pärast makse laekumist. Kaupa hoiame broneerituna üldjuhul 24h. Kui soovite kaupa pikemalt broneerida (kuni 5 päeva), palun andke sellest teada meie klienditeenidusele meili teel info@erinoor.ee.

Maksmiseks valige sobiv viis ülekandega või ise järele tulemine. Makseid võtame vastu eurodes. 
Kaup saadetakse teele pärast makse laekumist.

Kohaletoimetamiseaeg on üldjuhul kuni 2-3 tööpäeva Eestis. Euroopa Liidu piires 3-7 päeva. Väljaspool Euroopa Liitu kuni 2 nädalat. Vahel on mõnel tootel tarneaeg kuni 2 nädalat – anname sellest e-maili teel kindlasti teada.

 

Kui sa ei ole oma pakki kätte saanud, siis palun kirjuta meile info@erinoor.ee või helista tel +372 5514112 (E-R 9-17).

 

PRETENSIOONID JA TAGASTAMINE

 

Ostust taganemise kord
Juhul, kui Teile ostetud kaup ei sobinud ning Te soovite seda tagastada, siis palun teavitage sellest meie klienditeenindust meiliaadressil info@erinoor.ee. Taganemisõigus ei kohaldu, kui ostjaks on juriidiline isik.

Kõikidele kaupadele kehtib 14-päevane tagastusõigus alates kauba kättesaamisest. Toode peab olema kasutamata ja pakendis/siltidega. 14-päevase tagastamisõiguse kasutamiseks ei tohi tellitud kaupa kasutada muul viisil kui on vajalik kauba olemuses, omadustes ja toimimises veendumiseks viisil nagu see on lubatud kauba testimiseks füüsilises poes. Kui kaupa on kasutatud muuks otstarbeks kui on vajalik kauba olemuses, omadustes ja toimimises veendumiseks või sellel on kasutamise või kulumise märke, on Veebipoel õigus alandada tagastatavat tasu vastavalt kauba väärtuse vähenemisele.

 

Tagastada võite kas postiga või tuua meie kontorisse Endla 59, ruum 207, Tallinn. Tagastamise postikulu ei kuulu kompenseerimisele. Kauba tagastamise kulud kannab ostja, välja arvatud juhul, kui tagastamise põhjus seisneb asjaolus, et tagastamisele kuuluv asi ei vasta tellitule (nt
vale või defektiga asi). Kompenseeritakse tarnimise kulu. Raha tagastatakse 4 tööpäeva jooksul. Kõik meie kaubad kontrollitakse enne teele panemist hoolikalt üle. Juhul, kui Te siiski leiate defektiga toote, palume sellest koheselt teavitada meie klienditeenindust info@erinoor.ee

 

Ostja peab kauba tagastama avalduse esitamisele järgneva 14 päeva jooksul või esitama tõendi, et ta on eelnimetatud perioodi jooksul kauba üle andnud kauba vedajale. Veebipood tagastab tagastatava kauba kättesaamisel ostjale viivitamata, kuid mitte hiljem kui 14 päeva möödumisel arvates taganemisavalduse saamisest, kõik ostjalt lepingu alusel saadud tasud. Veebipood võib keelduda tagasimaksete tegemisest seni, kuni on lepingu esemeks oleva asja tagasi saanud või kuni ostja on esitanud tõendid, et on asja tagasi saatnud, sõltuvalt sellest, kumb toimub varem.

Kui ostja on sõnaselgelt valinud Veebipoe pakutud kõige odavamast tavapärasest asja kättetoimetamise viisist erineva kättetoimetamise viisi, ei pea Veebipood tarbijale tagastama kulu, mis ületab tavapärase kättetoimetamise viisiga seotud kulu.

Veebipoel on õigus taganeda müügitehingust ning nõuda ostjalt tagasi kaup, kui kauba hind veebipoes on eksituse tõttu märgitud oluliselt alla kauba turuhinna.

 

Pretensioonide esitamise kord
MTÜ Eesti Erinoorsootöö Ühing noOR vastutab Tarbijale müüdud kauba lepingutingimustele mittevastavuse või puuduste eest, mis ilmnevad kuni kahe aasta jooksul, alates kauba üleandmisest Tarbijale.

Tarbijal on õigus puuduse ilmnemisel pöörduda hiljemalt kahe kuu jooksul MTÜ Eesti Erinoorsootöö Ühingu noOR poole, esitades arve, mille alusel kauba ostu eest tasuti. Kaubal puuduse ilmnemisel palume lõpetada kauba kasutamise.

Puudusega kauba parandamise või asendamise lepivad MTÜ Eesti Erinoorsootöö Ühing noOR ja Tarbija omavahel kokku. Parandamise kulud katab MTÜ Eesti Erinoorsootöö Ühing noOR.

MTÜ Eesti Erinoorsootöö Ühing noOR ei vastuta Tarbija süül tootel tekkinud puuduste eest, mis on tekkinud toote mittenõuetekohase hoiustamise või mitte eesmärgipärase kasutamise tulemusena.

Toote nõuetele mittevastavuse või puuduste ilmnemisel palume edastada e-posti aadressile info@erinoor.ee pretensiooni, kus on märgitud tellimuse esitaja nimi, kontakttelefon, tellimuse number ja toote tingimustele mittevastavuse või puuduse täpne kirjeldus.

Pretensioon toote nõuetele mittevastavuse või puuduste avastamise kohta peab olema esitatud kahe kuu jooksul alates toote nõuetele mittevastavuse või puuduse avastamisest.

Kõik pretensioonid vaadatakse läbi ja Tarbijaga võetakse ühendust esimesel võimalusel, kuid mitte hiljem kui 14 päeva jooksul alates pretensiooni kättesaamisest.

Tarbijal on õigus nõuda MTÜ Eesti Erinoorsootöö Ühing noOR ostuhinna alandamist või lepingu lõpetamist ja kauba eest raha tagasi nõuda, kui e-poel ei ole võimalik kaupa parandada või asendada, kauba parandamine või asendamine ebaõnnestub, MTÜ Eesti Erinoorsootöö Ühing noOR ei ole kauba puudust mõistliku aja jooksul kõrvaldanud, tarbijale on tekitatud põhjendamatuid ebamugavusi.

 

Kui MTÜ Eesti Erinoorsootöö Ühing noOR on keeldunud Tarbija kaebust lahendamast või Tarbija ei ole nõus pakutud lahendusega ja leiab, et on rikutud tema õigusi või kahjustatud tema huve, võib Tarbija esitada kaebuse tarbijakaebuste komisjonile Tarbijakaitse ja Tehnilise Järelevalve Ameti kaudu või kohtule. Tarbija võib esitada kaebuse ise või esindaja kaudu. Tarbijakaitse komisjoni andmed on toodud Tarbijavaidluste komisjoni lehel, Euroopa Liidu liikmesriikides tekkivate probleemide lahendamiseks pöörduda Euroopa Liidu tarbijate Nõustamiskeskusse.

0

Your Cart