VEEBIPOE MÜÜGITINGIMUSED
Veebipoe Erinoor (edaspidi Veebipood) omanik on MTÜ Eesti Erinoorsootöö
Ühing noOR (registrikood 80206572), asukohaga Endla 59, Tallinn.
Müügilepingu kehtivus, kauba- ja hinnainfo
Müügitingimused kehtivad Veebipoest kaupade ostmisel.
Veebipoes müüdavate toodete hinnad on märgitud toodete juurde.
Hinnale lisandub tasu kauba kättetoimetamise eest. Kõik veebipoes müüdavate
kaupade hinnad on eurodes.
Kauba kättetoimetamise tasu sõltub ostja asukohast ning
kättetoimetamise viisist. Kättetoimetamise tasu kuvatakse ostjale tellimuse
vormistamisel.
Teave kauba kohta on esitatud Veebipoes vahetult kauba juures.
Tellimuse vormistamine
Kauba tellimiseks tuleb lisada soovitud tooted ostukorvi. Tellimuse
vormistamiseks tuleb täita nõutud andmeväljad ning valida sobiv toodete kohaletoimetamise
viis. Seejärel kuvatakse ekraanile tasu suurus, mille saab tasuda turvaliselt
läbi järgnevate makseviiside:
· Eesti pangalingid: Swedbank, SEB, Luminor, LHV, Coop Pank, Pocopay
NB! Pangalingiga tasumisel vajutada kindlasti panga lehel nupule „Tagasi
kaupmehe juurde“.
Makseid vahendab Maksekeskus
AS. Tasumine toimub väljaspool Veebipoodi turvalises
keskkonnas – pangalingiga tasumisel vastava panga turvalises keskkonnas.
Müüjal puudub ligipääs kliendi panga ja krediitkaardi andmetele. Leping
jõustub alates tasumisele kuuluva summa laekumisest Veebipoe arvelduskontole.
Veebipoe omanik on isikuandmete vastutav töötleja ning edastab maksete
teostamiseks vajalikud isikuandmed volitatud töötleja Maksekeskus AS-le.
Kui tellitud kaupa ei ole võimalik tarnida seoses kauba lõppemisega
või muul põhjusel, teavitatakse sellest ostjat esimesel võimalusel ning
tagastatakse tasutud raha (sh kauba kättetoimetamise kulud) viivitamata, kuid
mitte hiljem kui 14 päeva jooksul teate saatmisest.
Kohaletoimetamine
Kaupu saadetakse järgmistesse riikidesse: Eesti
Kauba kättesaamiseks on ostjal järgnevad valikud:
· Itella Smartpost pakiautomaat
· Omniva pakiautomaat
· Tulla ise kaubale järele
Kauba saatmiskulud kannab ostja ning vastav hinnainfo on kuvatud
saatmisviisi juures.
Eestisisesed saadetised jõuavad üldjuhul ostja määratud sihtpunkti 2-7
tööpäeva jooksul alates müügilepingu jõustumisest.
Erandlikel juhtumitel on õigus kaup kohale toimetada kuni 45
kalendripäeva jooksul.
Taganemisõigus
Pärast tellimuse kättesaamist on ostjal õigus e-poes sõlmitud
lepingust taganeda 14 päeva jooksul.
Taganemisõigus ei kohaldu, kui ostjaks on juriidiline isik.
14-päevase tagastamisõiguse kasutamiseks ei tohi tellitud kaupa
kasutada muul viisil kui on vajalik kauba olemuses, omadustes ja toimimises
veendumiseks viisil nagu see on lubatud kauba testimiseks füüsilises poes.
Kui kaupa on kasutatud muuks otstarbeks kui on vajalik kauba olemuses,
omadustes ja toimimises veendumiseks või sellel on kasutamise või kulumise
märke, on Veebipoel õigus alandada tagastatavat tasu vastavalt kauba
väärtuse vähenemisele.
Kauba tagastamiseks tuleb esitada kauba ostmisest taganemise avaldus ning
saata see e-posti aadressile info@erinoor.ee hiljemalt 14 päeva jooksul kauba
kättesaamisest.
Kauba tagastamise kulud kannab ostja, välja arvatud juhul, kui
tagastamise põhjus seisneb asjaolus, et tagastamisele kuuluv toode ei vasta
tellitule (nt vale või defektiga toode).
Ostja peab kauba tagastama avalduse esitamisele järgneva 14 päeva
jooksul või esitama tõendi, et ta on eelnimetatud perioodi jooksul kauba üle
andnud kauba vedajale.
Veebipood tagastab tagastatava kauba kättesaamisel ostjale viivitamata,
kuid mitte hiljem kui 14 päeva möödumisel arvates taganemisavalduse
saamisest, kõik ostjalt lepingu alusel saadud tasud.
Veebipood võib keelduda tagasimaksete tegemisest seni, kuni on lepingu
esemeks oleva asja tagasi saanud või kuni ostja on esitanud tõendid, et on
asja tagasi saatnud, sõltuvalt sellest, kumb toimub varem.
Kui ostja on sõnaselgelt valinud Veebipoe pakutud kõige odavamast
tavapärasest asja kättetoimetamise viisist erineva kättetoimetamise viisi,
ei pea Veebipood tarbijale tagastama kulu, mis ületab tavapärase
kättetoimetamise viisiga seotud kulu.
Veebipoel on õigus taganeda müügitehingust ning nõuda ostjalt tagasi
kaup, kui kauba hind veebipoes on eksituse tõttu märgitud oluliselt alla
kauba turuhinna.
Pretensiooni esitamise õigus
Veebipood vastutab ostjale müüdud kauba lepingutingimustele
mittevastavuse või puuduse eest, mis oli olemas juba asja üleandmise hetkel
ning mis ilmneb kuni kahe aasta jooksul, alates kauba üleandmisest ostjale.
ellest esimese kuue kuu jooksul asja üleandmisest ostjale eeldatakse, et
puudus oli olemas juba asja üleandmise ajal. Vastava eelduse ümberlükkamine
on Veebipoe kohustus.
Ostjal on õigus puuduse ilmnemisel pöörduda hiljemalt kahe kuu
jooksul veebipoe poole, saates e-kirja aadressile info@erinoor.ee või
helistada telefonil: +372 5514112.
Veebipood ei vastuta puuduste eest, mis on tekkinud pärast kauba
üleandmist ostjale.
Kui Veebipoest ostetud kaubal on puudused, mille eest Veebipood
vastutab, parandab või asendab Veebipood puudusega kauba. Kui kaupa ei ole
võimalik parandada ega asendada, tagastab Veebipood ostjale kõik
müügilepinguga kaasnenud tasud.
Veebipood vastab tarbija esitatud kaebusele kirjalikult või kirjalikku
taasesitamist võimaldavas vormis 15 päeva jooksul.
Otseturustus ja isikuandmete töötlemine
Veebipood kasutab ostja poolt sisestatud isikuandmeid ainult tellimuse
töötlemiseks ning kauba ostjale saatmiseks. Veebipood edastab isikuandmeid
veoteenust pakkuvale ettevõtetele selleks, et kohale toimetada kaupa.
Veebipood saadab ostjale uudiskirju ning pakkumisi ostja e-maili
aadressile ainult juhul, kui ostja on selleks avaldanud soovi sisestades
veebilehel e-kirja aadressi ning andnud teada oma soovist otsepostituse teadete
saamiseks.
Ostjal on igal ajal võimalik loobuda e-postile saadetavatest
pakkumistest ja uudiskirjadest andes sellest meile teada e-kirja teel või
järgides pakkumisi sisaldava e-kirjas toodud juhiseid.
Vaidluste lahendamine
Kui ostjal on Veebipoe osas pretensioone, tuleb need saata e-kirja aadressile
info@erinoor.ee või helistada telefonil: +372 5514112.
Kui ostja ja Veebipood ei suuda lahendada vaidlust kokkuleppe teel, siis
on ostjal võimalik pöörduda Tarbijavaidluste komisjoni poole.
Menetlustingimustega saab tutvuda ning avaldust esitada siin.
Tarbijavaidluste komisjoni pädevuses on lahendada ostja ja Veebipoe vahel
sõlmitud lepingust tulenevaid vaidlusi. Ostja kaebuse läbivaatamine
komisjonis on tasuta.
Ostja võib pöörduda Euroopa Liidu tarbijavaidlusi lahendava platvormi poole.